Stronger than yesterday

Så idag har jag pluggat och sen lyckades jag släpa mig in till Curves och träna lite. Det var tungt att träna idag, men kanske beror på febern som jag haft i flera flera dagar.. Undra hur mkt febern påverkar. Har som sagt haft den i mer än en vecka nu men inte kunnat sova lika länge som jag har gjort förut. Risken finns ju att det skiter sig, men det får vi veta i framtiden.
 
I alla fall så kom jag på en sak på vägen hem... Jag har inte varit så här pigg på nästan 10 år. Visst har jag feber och är trött som vanligt och i kroppen efter träning men jag har hittat tillbaka lite till mig själv. Det som har ändrats de senaste dagarna är att jag börjat rita och vilja rita. I bilen på vägen hem idag så satt jag och funderade ut små figurer, sen att jag inte kommer ihåg de nu är en annan sak ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback