Sant eller falskt?

så tredje dagen med feber... 37.9.
var lite jobbigt att komma upp imorse, tänkte att jag skulle vila så jag orkade träna...
pluggade, åt och sen kom jag i väg till nyköping och curves!
 
klockan är nu halv elva och jag orkar blogga!  helt otroligt. har inte orkat hålla på så här mycket  med datorn på sex år. visst jag har feber men har en ork i alla fall.
 
personligen tror jag att orken beror på träningen på curves, och att jag ryckte upp mig i tisdags.
 
sen började jag fundera... tänk om det är jag som skapar orken? det är ju som min arbetsterapeut säger jag har full kontroll över min kropp. så tänk om denna ork är en lögn?  tänk om jag crashar snart och blir sämre? för möjligheten finns, speciellt för någon som jag som alltid pushar mig själv och inte känner efter riktigt. visst kan detta vara bra karaktärsdrag, men inte när man är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback