Lost in the city of angels

 
19:e juni kom och gick och var helt underbar!!
 
Jag har sett fram emot den dagen sen i december eller januari. Och blev väldigt glad när jag fick ett födelsedagskort om en heldag i Stockholm den 19:e juni.
 
Den 19:e juni kom det enda nutida band jag lyssnar på, 30 seconds to mars, till Gröna Lund för sin enda Sverigespelning.
 
Jag åkte upp till Stockholm till tolv och sen gick jag och min vän Linnéa runt och turistade lite och pratade mycket. Det var en så fin dag och kul att uppleva Stockholm och prata med en kär vän. Det blev även middag på Jensens böffhaus, min favorit restaurant.
 
Det var en av de bästa och roligaste dagarna i mitt liv! Jag är så glad att jag fick uppleva det. Tack Linnéa för att du gjorde det möjligt!!
 
 
För er som inte lyssnar så mycket på 30 seconds to mars så är rubriken en av deras låtar från deras nya album
 
.
Jag och (lite) Linnéa utanför Gröna Lund efter konserten <3
 
Bilden blir dum för jag vet inte hur jag gör den mindre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback