Gott och blandat

Ett litet blandat inlägg för att visa att jag lever.
 
Har haft full upp med en uppsats så jag har inte orkat skriva här. Skickade in den idag =) Det har varit massa annat också som snurrat i huvudet som gjort mig väldigt trött. Hoppas detta vänder nu... har inte varit på topp på två månader.
 
När jag körde bil idag så kom jag å tänka på en sak. Jag måste seriöst sluta prata med människor... i alla fall om stora viktiga saker. Jag har några anledningar till detta. Man tror mig inte, å jag blir ledsen. Man ifrågasätter mina drömmar - som inte är så geneomtänkta, vilket gör mig ledsen. Jag känner att jag pratar för mycket och känner att andra inte delar, vilket också gör mig ledsen.
 
Kommer återkomma med lite längre inlägg senare... Har några som vill komma ut och bli delade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback