Ljuset i slutet av tunneln

Har varit borta ett tag... det är nämligen inge kul att dela med sig av mina fruktansvärt svarta tankar.
 
Så nu, efter några veckor, har jag äntligen börjat se ljuset i tunneln. Så skönt, att känna igen sig själv igen.
 
Har egentligen inte ändrat något för att bli bättre - jag vaknade igår och sa att nu j**lar får det vara nog!
 
Så igår kväll började jag kolla på lite utbildningar, hittade ett par som verkar kul, vilket gjorde mig lite peppigare. Sen i morse kom jag upp i relativt bra tid och lyckades läsa ut Hamlet, första vändan. Jag har även träffat underbara vänner inne i Nyköping för lite fika och socialtumgänge. Måste erkänna att jag saknar socialtumgänge sjukt mycket! Så tack så mycket för idag, riktig energikick blev det!
Droppen som fick bägaren att rinna över var dock träningspasset på Curves och planen jag bestämde mig för att följa efter den. Så nu är livet kul ett tag igen! 
 
I morgon ska jag också träna, då blir det ett pass Core på Curves. Ser verkligen fram emot det, är det nåt som behöver tränas på mig så är det magen!
 
Jag sitter här nu vid niotiden och är fortfarande, vad jag anser, full av energi. Tack Curves!!! 
Det negativ efter allt jag gjort är dock att jag även har feber... Tack ME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback